Let it burn

Nu var det sådär längesen sen jag uppdaterade igen men till mitt försvar så har jag faktiskt jobbat :)

Och när jag inte har jobbat har jag försökt ha nån slags kontroll på mitt eget liv och det har ändå fungerat relativt bra faktiskt :)

Nä men jag jobbar ju iaf på sjöbodan och det är ju mycket långa pass så när jag väl kommer hem så är faktiskt bloggen det sista jag tänker på utan då är det mer den här: AV MED SKOOOORNAA!!!!! Och sen är det soffläge tills jag somnar :P Och jag trivs rätt bra på jobbet :) Jag trivs hemskt bra med dom jag jobbar med iaf och det känns viktigast.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv :) Ja jag är ju kort och röd (typ) hårig :) Och det känns också rätt bra ändå ;) Det går snabbt att fixa det iaf haha :P

Men jag har en återkommande dröm. Det är om att en viss person tar ihjäl min bil. För er som inte känner mig så älskar jag min bil väldigt mycket :P Och det är samma sak varje gång. Han går alltid på bilen. Varför alltid min bil? Varför aldrig mig? Dock skulle jag inte bry mig lika hårt om han gick på mig som om han gick på bilen, det kanske är därför? Ja jag vet inte. Jag tvivlar starkt på att den drömmen kommer bli till verklighet iaf.

Min bil är mitt hjärtegull :) Även fast det bara är en helt vanlig golf :) Som jag har döpt till Farbro Barbro (men man uttalar det med baby röst så det blir Fajbjo Bajbjo)

Jag vet att jag är knäpp men mina bilar har alltid namn :P
Nä nu är det dags att knalla till tvättstugan igen! Yay vad roligt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0