Det regnar här i stockholm idag

Precis som rubriken säger så regnar det just nu :P men det är fortfarande typ 19 grader ute så det är då ingen fara på så sätt. Det är bara hoppas det klarnar upp tills festen ikväll :)

Än så länge så har då resan varit mer än okej. Igår så låg väl tempen här på mellan 25-30 grader och strålande sol så vi for och små shoppade lite samt gick på systemet ;D Jag har även provat att köra bil här i Vallentuna! Det gick då bra iaf :P

Så idag så ska vi se när Kim och Max tar studenten så runt två så ska vi röra oss in mot dom och se när dom springer ut :) Sen efter det så är nog festen igång har jag en känsla av :P har då laddat upp med massa olika cidrar för ikväll så jag är mer än redo!

Men nu ska jag gå ut på altanen och sitta en stund :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0