She works hard for the money

Hejsan!

Ja som alltid så var det ett tag sen jag skrev. Men till mitt försvar har jag jobbat rätt mycket och när jag inte har jobbat har jag mest typ sovit :P

Jag jobbar iaf på Sjöbodan i piteå som servitris och bartender och jag gillar det verkligen :) Ibland är det ju lite jobbigt när det blir långa pass med högt tryck men det är nästan då det blir som roligast. För då händer det ju saker och man står inte bara och trampar.

Jag kommer jobba där tills dom stänger för vintern och det är i början av september :) Så det känns skit kul att faktiskt ha ett jobb även om det bara är säsongs arbete.

I övrigt har det inte hänt så mycket mer än så. Jag har svartmyror i köket. Vet inte om jag har skrivit det tidigare men dom älskar att vara hos mig. Jag hatar dom över allt annat men dom verkar inte bry sig så hårt om det faktiskt. Men på måndag ska anticimex komma och förhoppningsvis så utrotas dom jävlarna då! Mohahahaha.

Vad händer ihelg? Jo jobb. Jag vet dock fortfarande inte när jag jobbar idag men marco skulle ringa mig så det blir säkert bra och då får jag nog veta senare idag när jag börjar imorrn :) Förra lördagen jobbade jag 16 timmar så jag hoppas det inte blir så nu också för mina fötter var jätte onda då :/

Dock har jag fått nya arbetsskor av pappa! Dom är tydligen himla märkvärdiga för det var geledämpning både fram och bak och dom skulle vara helt fantastiska :P Och för det priset så bör dom fan vara det också. Dom dyraste skorna jag nånsin ägt kan jag påpeka :S

Men nu ska jag göra kycklingpasta så jag måste gå!
Ta hand om er och ha en bra helg :)


(bild lånad från google)

Förhoppningsvis kommer min se godare ut och den kommer definitivt sakna dom gröna träden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0