I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Jag känner mig konstig. Ensam på nått vänster. Utanför på nått sätt. Men det kanske bara är en sån period?

Jag skulle nog vilja flytta härifrån. Men jag vet inte vars än. Men jag tror det hade varit bra att göra det och inte vara fast på samma ställe hela tiden.

Göteborg tycker jag är fint iaf. Där skulle jag kunna tänka mig att bo. Men jag vet inte om jag skulle klara att flytta helt själv heller, jag känner ju ingen längre ner?

Men på ett sätt är det inget som håller mig kvar heller. Jag har ingen pojkvän, inga barn, inget sånt. Så tekniskt sett är det bara packa sin väska och dra. Och jag vill göra det. Jag vill göra det massor.

Jag skulle kunna tänka mig att flytta i princip vars som helst. Men kanske inte stockholm. Det är lite väl stort för vilsna jag. Gotland är ju också sinnessjukt fint.

Men vi får se. Än så länge så jobbar jag ju och om jag skulle flytta så behöver jag ju ett jobb på den orten också. Och ett boende. Ska dock ställa mig i ett par bostadsköer bara ifall att.

På tal om ingenting så ska jag klippa mig på torsdag. Kan kanske visa före och efterbild ifall jag blir nöjd.

Fanns väldigt mycket fina lägenheter bara så ni vet. Snabb kollade på blocket.



Kommentarer
Postat av: Emma [MissGrimm]

Jag står i bostadskö på gotland och i umeå. Kostar ingenting och skitmsidigt att ha en massa köpoäng om det plötsligt skulle dyka upp ett jobb ;)

2011-06-20 @ 19:51:11
URL: http://missgrimm.se
Postat av: Elin

Ja alltså jag har ställt mig i umeå och ska ställa mig i lite mer köer bara så man har iaf :)

2011-06-21 @ 00:52:26
URL: http://briboriesjulie.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Åh vad roligt jobb du har! Själv säljer man skor haha:P



Tack söta du :´)



Med oss är det jätte bra vi trivs toppen bra i huset i västis och när vi inte myser på hemma så jobbar vi och sliter och lillan går på dagis i klövern :)



KRAM

2011-08-23 @ 20:14:40
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0