Om sanningen ska fram

Har fått den där låten på hjärnan!

Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram.

Jaa jag kan ju inte påstå att jag har särskilt mycket att säga egentligen. Jag har förmodligen fått jobb t.o.m sista augusti :) Det känns jävligt skönt måste jag erkänna. Så nu fre, lör och sön så jobbar jag ganska många timmar och sen flyger jag till Stockholm på måndag och är borta i åtta dagar :) Jävligt nice! Sen när jag kommer hem är det jobb igen som gäller. Och det är kul att ha nått att göra :)

Sen så är det rätt varierande vad jag ska göra där. Allt från att stå i baren till att servera till att stå i köket :) Så det känns jävligt bra! Men beslutet blir klart i veckan men det ska inte vara nått problem :)

Så nu ska jag på en stund börja göra mig i ordning för jobb. Börjar först två men jag måste in på AF och lite sånt först.

Nä nu måste jag fan göra nått!

Puss å kram å trevlig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0