What about love

Hej hej!

Jag vet att jag har haft en skit dålig blogg period. Men det har jag ju dock nästan alltid.
Det är mycket som rör sig i mitt lilla huvud just nu.
För första gången på skit länge är jag faktiskt intresserad av en själ. Och för första gången nånsin känner jag mig typ redo för ett förhållande.
Men här kommer det kniviga.. Jag är nästan hundra på att han inte ser mig som något annat än en vän. Jag vet ju dock inte det säkert och det kommer jag förmodligen aldrig få veta heller.
Varför ska det vara så? Kan man inte bara automatiskt få veta exakt vad den andra personen tycker om det så man kan släppa det eller gå vidare med saken.

Jag har nog aldrig varit förhållandes typen. Alltid varit ganska "vild" eller vad man ska säga. Tyckt det varit jobbigt att vara i förhållanden för jag har kännt mig fast. Och det hatar jag. Men nu känns det som att det hade varit skönt att vara fast på det sättet. Att alltid ha nån där. Nog för att mina vänner är det bästa som finns men det är inte samma sak riktigt.

Så har ni, mina kära läsare, nått tips på vad jag ska göra för nu är jag lost på riktigt. Och kom ihåg att jag är inte kär, bara intresserad :P Och komplicerad :P

Ska bli skönt att fara till stockholm i åtta dagar och komma bort från alla funderingar :)

Ha det bra mina vänner och besökare så höres vi nån annan dag :)



Bjuder på en ny bild på mig och min älskade hund Ina <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Förklara läget för personen i fråga. :) Antingen får du ett "vafan är du dum i huvudet eller?!" till svar, eller så är personen intresserad av dig också. :)

2011-05-26 @ 15:03:23
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Vad kul att du är med och tävlar i min blogg synd att man inte får välja vem som ska få vinna för annars hade det heltklart blivit du!



Hur är det med dej nu förtiden? :)

KRAM

2011-08-20 @ 20:29:17
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0