Never easy

Nu var det jätte länge sen jag skrev här så det kanske är dags? Jag vet inte riktigt vars jag har hamnat känslomässigt nu. Jag är så förvirrad. Det enda jag gör på dagarna (om jag inte jobbar) är att sova. Och jag brukar aldrig sova särskilt mycket. Så jag är rätt dålig just nu. Plus det så är jag sjuk också... Typ feber och slemhosta och sånna mysiga saker.

Men jag kan ju berätta att jag har slutat på mitt förra jobb och bytt till ett annat jobb. Nu är jag anställd av Pite Havsbad istället och det känns jätte bra. Jätte trevlig personal och jag får stå mycket i baren så jag är mer än nöjd :)

Det känns som att jobbet är typ det enda som går framåt just nu. Resterande av mig går runt i cirklar och funderar. Och jag kommer inte fram till nått. Att det ska vara så himla svårt att veta vad man vill och ännu svårare att veta vad man ska göra för att må bra. Jag har funderat mycket på det och jag är glad att jag redan sorterat ut en del skit ur mitt liv men som det känns just nu så har jag ytterligare en att rensa bort. Och det gör verkligen ont i hjärtat men jag måste göra det för att må bra själv. För att inte hamna i ett annat dåligt spår en gång till.

Sen har jag kommit på en rätt fräsig grej om mig själv! Jag är som en av och på knapp har jag kommit på :P Som exempel: Antingen så är jag jätte trött eller så är jag jätte pigg. Inget mellanläge. Antingen så är jag jätte kramig eller så är jag lika kramig som en igelkott ungefär. Jag vill ha, och jag behöver ha, ett bra mellanläge för mig själv. Vars köper man sånt? På gubbdagis kanske? Nä man får nog leka kreativ och skapa ett helt själv. Men då måste man ju ha energi för det också. Denna jävla energi alltså...

Nåja nu ska jag inte klaga mer. Imorrn ska jag hem till Luleå och till min familj och gå och se Jägarna 2 på bio och före det äta på restaurang. Verkar bli en bra torsdag :)

Kram till er alla som orkar läsa om all skit jag skriver om <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0